Hyvän aikaa sitten kehaisin, miten olen eBaysta löytänyt kivoja mammavaatteita. Suurin osa myyjistä on ollut juuri niin täsmällisiä ja luotettavia, kun heidän pisteensä ja palautteensa antavat ymmärtää. 
Mutta taas osui se poikkeus sääntöön kohdalle. 
Ja tietysti vielä niiden housujen myyjä, joita ihan oikeasti odotin. 

Arvioitu toimitusaika OLI pitkä, mutta siihen olen tottunut. Joskus esmes Kiinasta tuotteilla kestää reipas kuukausikin saapua (joskus taas samasta paikasta tuotteet tulee parissa päivässä). Nyt alkoi se viimeinenkin mahdollinen saapumispäivä lähestyä, jolloin aloin vähän jo täristä aiheesta. Pistin myyjälle viestin, kun housut olivat pari päivää myöhässä ja kyselin mahdollisista viivästyksistä ja kuinka pitkään vielä pitäisi odottaa. Odotin pari päivää.
Ei vastausta.
Tämän jälkeen otin sitten asiakaspalveluun yhteyttä, jotta saan  ns asian vireille. Jos tuotetta ei ole tulossa, haluan rahani takaisin. Ja juuri tämän vuoksi maksan aina ostokseni eBayssa PayPalin kautta. 
Asiakaspalvelu halusi vielä kerran minun laittavan viestiä myyjälle. Laitoin, ei vastausta. Ilmoitin asiakaspalveluun, että myyjä ei edelleenkään vastaa, jolloin sieltä päästä otettiin ns ohjat käsiin. Rahat palautuivat vuorokauden sisällä PayPal tililleni ja asiakaspalvelu karhuaa rahat myyjältä. Riittävän monta kertaa, jos samalta myyjältä joudutaan karhuamaan rahoja, koko myyjä bannataan eBaysta. Ei huono systeemi. Tämä housujen myyjä oli lisäksi antanut feikkejä seurantakoodeja, joten ihmekään, ettei paketin seuranta oikein onnistunut.

Jäin siis ilman housuja, joita todella odotin, mutta sain rahani takaisin. Jotka tosin pistin jo kiertoon tilaamalla korkokengät, jotka aion tuunata.

mammahousut.jpg