Olen vaihtamassa hiustyyliä, joten nyt lienee sopiva rako katsella menneeseen. Useimmiten meikäläiseen on törmännyt mustissa tai musta-violetissa kuontalossa, mutta on tässä päässä ollut blondia, pinkkiä, ruskeaa... Hiukset ovat aina olleet se heikkolenkki. Kirjaimellisesti. Kunnoltaan siis kyllä hyvät, mutta todella hennot, eivätkä juuri olkapäitä pidemmälle veny. Onneksi on clip on-pidennykset! Kokeiltu on sinettiäkin, mutta se teki hallaa hiuksille tosissaan. Clip on-pidennykset on paitsi hiuksille hellät, myös nopeat laittaa ja poistaa. Salillekin on kiva mennä kun ei ole pitkä reuhka tiellä ;)

Useimmiten olen värjännyt ja leikannut hiukseni itse. Se useimpien tuntema kampaamokammo elää vahvana myös minussa. Välillä olen uskaltautunut parturiin, kun joku on todella kehunut, mutta vieläkin se todellinen luottoparturi on hukassa.

Shokkiväreistä olen käyttänyt Stargazerin ja Manic Panicin tuotteita. Sävyt olen sekoittanut itse aina kahdesta tai useammasta eri väristä. Muutoin hiusväreistä tutuimpia ovat Live http://www.livecolor.co.uk/livecolorxxl/uk/en/home.html sekä Syoss https://www.facebook.com/syoss.suomi

blondi-normal.jpg

Tämä blondi-violetti tyyli täitaa olla jo miltei seitsemän vuoden takaa! Kuvan paita: Kuroineko Clothing 

brune-normal.jpg

Punertavaa ruskeaa noin viisi vuotta sitten. Otsiskin ilmestyi silloin.

pink-normal.jpg

Pinkkiä ja blondia noin kolmen vuoden takaa. Otsis muuttui vinoksi.

sivu-normal.jpg

Sivusiili!

viol-normal.jpg

Aikalailla tässä ollaan nyt. Juurikasvua tosin on enemmän :D