Ensimmäinen kirjoitus uudessa blogissa. Ja heti pääsen valittamaan ihostani. Valittamaan, mutta myös iloitsemaan uusista tuotteista, joita olen löytänyt!

Olen saanut kärsiä atopiasta niin kauan kuin muistan. Eli pienen ikuisuuden. Erityisesti silmäluomien iholle ilmestyy atopiaihottumaa aika ajoin. Pakkanen, tuuli ja helle, ylipäänsä sää, laukaisee atopian herkästi. Stressi vaikuttaa lisäksi, mutta on vain pieni osa koko ongelmaa. Olen saanut kokeilla tuotteita a:sta ö:n resepteillä ja ilman. Ja suurempaa apua ei ole koskaan tullut. 

En tiedä, onko iällä oma osuutensa asiaan, mutta Colosen http://www.colose.fi erikoisvoide on auttanut atopian kanssa täysin! Pahakin läikkä häviää yön aikana, kun illasta laitan voidetta paksulti. Purkki on pieni, mutta erittäin riittoisa! Enää ei ole tarvinnut tuskailla kipeiden silmäluomien kanssa ja samalla myös meikkausongelma on kadonnut! Aivan mahtavaa!

Lisäksi olen tykästynyt colosen savinaamioon. Se saa ihon tuntumaan pehmeältä ja toimii myös näppyjen poistajana melko hyvin. 

Meikeistä en ole vielä aivan vakuuttunut. Ripsari ainakaan ei voittanut minua puolelleen, vaan pysyn yhä Kanebon 38:n kannattajana.

IMG_3674-normal.jpg