Hips hei kaikille! Tässä on tullut nyt pidempi väli, kun en ole mitään kirjoitellut. Aiheita olisi vaikka millä mitalla, joten tulevia kirjoituksia kannattaa odotella.

Hiusten kasvivärjäily ei suju. Jostakin syystä oranssi muuttuu päässäni AINA ruskeaksi. Nyt on testattu niin montaa eri kikkaa, etten oikein enää tiedä, mitä tekisin. Olen jutellut ammattimaisen kasvivärjäänä kanssa, lukenut blogeja ja ohjeita eri sivustoilta. Olen jo alkanut epäillä, että maailmankaikkeus yrittää kertoa minulle jotakin.
En tahtoisi enää täysin myrkkyvärejä hiuksiini tunkea, mutta se yksi mahdollisuus on blondaus ja shokkiväri. Varmaan muistatte, mitä kirjoitin hiusväreistä aiemmin? Nimenomaan värinpoistot/blondaus on myrkyttymämpää, kuin värit. Tässä kannattaa muuten huomioida, että myös vaaleat hiusvärit (esim hunajablondi) ovat VÄREJÄ, jotka siis sisältävät niitä rankempia myrkkyjä. Ehkä mä vielä siis palaan siihen mun shokkiviolettiin...

Miksi mä olen ollut hieman piilossa? Noh, tässä kävi nyt niin hassusti, että täällä odotellaan lasta. Reippaan pari viikkoa sain aiemmin harjoitella norjaa posliinialttarilla, mutta nyt olen huomattavasti paremmassa kuosissa. 
Tämä salaa ilmestynyt pieni kumpu hankaloittaa tällä haavaa pukeutumista melko paljon, sillä omat housut alkaa ahdistaa, mutta mammavaatteet ovat yhä aivan liian suuria. Hameita käytän mahdollisimman paljon, mutta töissä ei aina voi olla hame päällä.
Niin tai näin, ostin kuitenkin Lindexiltä ihanan maximekon. Samaa mallia minulla on ollut ennenkin. Ja tämä on siitä kiva, että menee tämän kummunkin kanssa, varmasti läpi koko kesän. Tämä mustavalkea versio iski mun makuhermoon.

http://www.lindex.com/fi/naiset/ylaeosat/mekot/7267805/Mekko/?styleId=68751848 

mekko.jpg


Mitä tulee ihan mammavaatteiden ostamiseen... esikoisen aikaan, eli reipas 8 vuotta sitten, valikoimaa oli suhteellisen hyvin tarjolla. Nyt on mammaosastot myymälöissä todella niukilla. Nettikaupoista löytyy jotakin, mutta eipä sielläkään valikoimat päätä huimaa. Ja jostakin syystä ei yhtään hotsita se nettishoppailu tässä asiassa. Muutamia mammahousuja kun olen mm H&M:llä sovittanut, niin niiden malli ei vain sovellu mulle. Joskin, erimalleja oli Goodmanin myymälässä vain pari hassua. Eräs tuttava totesi, että Ideaparkin H&M:n valikoima on hieman laajempi kuin Goodmanin, mutta ei sielläkään riemusta pääse kiljumaan. Aion silti poiketa Ideaparkilla, jollakin kohtaa.